Keep your head down

Hej hej! Bloggtorka - jajamen! jag känner bara att jag hade en "moment" de senaste två dagarna då jag inte var inspirerad att skriva något. Jag kände inte för att babla om det jag har gjort och jag kom inte att tänka på någonting konstigt som jag har tänkt på heller som jag skulle kunna skriva om.

Men igår så badade vi, det var helt okej. Roligare än vad jag trodde hihi! Fast typ halva klassen skolkade, om inte fler. Muppar, men jag förstår de faktiskt helt, heh. Jaja, filmkväll med Hanna och Sofia sen, mys! Kom hem kvart i 1 då jag skulle vart hemma 12, woops! Brukar typ aldrig lyckas komma hem i tid (fast jag gör mitt bästa för att göra det, men t-bananen är lite vimsig på kvällarna), men det är så bra att mina kära päron inte är så himla petida med det där, sålänge jag har en anledning. Dagens tummen upp!

Dagen D eller aka lördag var chilldagen. Dans och sen satt jag och Hanna vid gamla stan vid våran spott för att det var så soligt och inte så kallt så man kunde sitta där! Årets första ute-...vad ska man kalla det... sitt?

Åh, jag känner att mina kvälls inlägg blir väldigt konstiga. Skriver ett imorgon bitti också som blir normal :) Godnatt! :D <3

Dagens fråga: Hur många vet vad macro är?


Kommentarer
Postat av: Anna

MAKRO:

makro har flera betydelser:



makro, vetenskapligt prefix för att beteckna något som stort eller långt.

makro (datateknik) är ett sätt att automatisera ofta återkommande och/eller repetitiva arbetsmoment.

makrofotografi, en typ fotografering då motivet befinner sig mycket nära objektivet.



Där har du, Lea... Makro ;)



2011-03-20 @ 13:39:39
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Har ingen aning om vad det är, haha ;) Men har frågestund på min blogg, fråga gärna :)

2011-03-20 @ 17:52:12
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0