Killen som kläms i hissen mot sin soptunna

Jag hade ett intressant samtal med Hanna idag som mästadels handlade om det rubriken avslöjar. Intressant samtal detdär! Imorgon ska jag bada med skolan. Inga kommentarer om vad jag tycker om det. Kan bli kul, för bada kan vara ganska kul, fast jag är inte så taggad inför det just nu, heh!

Fredag imorgon med allt också! Mycket skoj! Långhelg, för jag är ledig på måndag, wihoo! :D Vad ska man hitta på för skoj denna helg då?

Jag vill kunna teleportera mig! Fett coolt! Jag skulle kunna åka jorden runt på nolltid helt gratis! Smyga upp på alla och skrämmas så udda som jag är! Visst skulle det vara häftigt?!



Kommentarer
Postat av: hanna <3

HAHAHHAHAH fortfarande kul när jag tänker på det XD

2011-03-18 @ 18:52:09
Postat av: Linda

Hej!

Jag har bytt från lindas.devote.se till calinda.blogg.se av olika anledningar. Jag har länkat dig på den nya och det skulle vara jättesnällt om du ville byta min länkadress till http://calinda.blogg.se .

Puss!

2011-03-19 @ 19:11:28
URL: http://lindas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0