Nej!

En liten rolig fakta om mig är att typ allt som jag säger "nej" eller "aldrig i livet" till, vänds till det motsatta.

  1. Till kunskapsskolan - Minns en gång då jag gick förbi där och tänkte helt random "Nej, här kommer jag inte att börja, haha" och vart gick jag i fyra år?
  2. Kärrtorps Gymnasium - Jag åkte förbi den med tunnelbanan varända eviga dag sen vi flyttade hit och tyckte synd om eleverna och jag tänkte "ush" för att gå där (vet inte varför, haha) och så går jag där nu.
  3. Att få mer än G i engelska på grundskolan - då jag började sexan så var jag extremt dålig på engelska. Jag var på den nivån att jag var glad om jag fick G! Det slutade med att jag precis precis snubblade på mållinjen till MVG i nian. Det var min lathet som hindrade mig.
  4. Utbytesår - en gång då vi kollade på språkresor i en katalog med min pappa för några år sen så var det reklam för high school year och han skämtade "men Lea, det här är kanske något för dig" och jag skrattade och sa "nehää"... C.a. fyra månader tills jag åker nu!!! :D
  5. Min nuvarande musiksmak - Min favoritblogg är Foki och jag har förjt hennes blogg sen början i sort sätt och jag älskade hennes stil i allt förutom hennes musik, som jag tyckte var hämsk! För gullegull och pipig röst osv. Nu sitter jag här och är extremt avensjuk på henne för at hon var på en konsert med många av dem artiskter om jag har börjat gilla i den genren.
  6. Osv...
Så jag har slutat säga nej till saker för man vet aldrig hur det slutar! ;)

Cool bild jag tog på Lina (utan någon som helst kopplig till texten sådär).


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, alltid lika kul att se en bild på sig själv på ett oväntat ställe! Inte för att man såg mig så mycket men endå.

Du kan va en aning skum ibland faktiskt, haha. Detta inlägg är bara ett litet bevis på det. :) No offence.

Men konstighet behöver inte alltid vara negativt måste jag tillägga för att försvara mig.. he..he...

2011-03-16 @ 21:51:51
URL: http://llinaahh.blogg.se/
Postat av: Isa

Har tänkt en massa likande typ "jag ska ALDRIG gå i den skolan" men så gör jag det ändå. Allt jag tänker nej till, blir ett Ja sedan o.O Ganska konstigt :D



Jag åker till USA jag med i Augusti, ska vi länka? ^^

2011-03-19 @ 13:57:54
URL: http://isaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0