Romme!

Hej, jag lever! Det var minst lika kul som jag kom ihåg det från dem tiderna då jag kunde åka skidor faktiskt! (Fast lite läskigare nu, hihi). Först så kunde/vågade jag inte ens röra en fena på minstalilla gröna backen. Var lite irriterande då de små söta treåriga knattarna körde störtlopp bredvid... Men sen blev det bättre! Jag körde inga svarta backar då, men röda i alla fall! Men de blåa var min favorit som jag kunde köra störtlopp från toppen med utan att vara så himla koncentrerad på att inte ramla (vilket jag gjorde milijoner gånger)! Bästa!


Jag, Lina, Hanna, Sofia


Tea o Josse


Lina o Sofia


Hanna chillar



Och nej, jag tog ingen bild på själva åken som många gillar att påpeka ;)

Kommer med fler bilder då jag har snott Hannas (och sofias?).


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var bra jobbat Lea! :) fin jag é när jag chillar... Hehe Men tog inte du typ mest bilder av oss? :D

2011-03-24 @ 21:26:44
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: ewelina

haha såg det!

min dator dampade lite så jag såg inte alla länkarna jag hade ^^



jaa det känns SÅ skönt att ha fått familj :DDD



och föresten så var jag i romme i tisdags :D

2011-03-24 @ 21:36:34
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0