Te med river flows im you

Alltid mysigt att sitta i sina myskläder, lystna på bra musik och surpla på en god vaniljte! Det finns inget bättre än MYYYS! :D

Fick reda på idag att Camran i min klass också ska till USA kanske, ifall han kommer in i skolan (han åker utan organisation för han har en moster där). Det är fett kul att vi kommer vara fyra pers från samma klass som åker på utbytesår samtidigt i så fall! Haha! Vår kära NV1B kommer vara extremt liten från tvåan för flera kommer byta och allt också... :(

Anyway, är i stort sått klar med labbraporten! Ni anar inte hur glad jag är över det, fast jag har fortfarande mycket annat jobbigt att göra. Fast efter nästa vecka är det inte så mycket jobbigt som ska göras. jag har kommit fram till att kemin är det ämne jag lägger mäst energi på och har sämst betyg i... det känns inte riktigt rätt! Fast mitt labbraport måste vara minst VG annars så dödar jag min lilla tysk till kemilärare :P Ojoj! hårda ord där! :S

Ta hand om er hu alla! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0