2 Månader

Nu har jag avklarat ett fyra timmar långt matte nationella! Gick väl lagom.  Det gick ganska bra, men det kunde gått bättre. Snart ska jag börja öva inför spanskan imorn men först, tja, sova?

Idag (eller igår) så är det exakt två månadet tills jag åker till US and A!!! Dam dam dam daaam! Jag längtar en massa! Jag tror jag har skrivit det, men det börjar kännas som en självklarhet att jag åker. Alltså, förut var det en sak man pratade om som var ganska overkligt. Åka iväg i ett helt år... det var som att prata om typ Big Bang teorin, en sak man alldrig upplevde, men man "vet" att det har inträffat... Du fattar. Nu är det mer "ja, när Lea har åkt iväg så kan vi göra tadada", och jag går runt och tänker typ hur jag ska göra i USA och efter USA osv.

Jag är så sjukt glad just nu! Livet är underbart! :D



 

Åh!!! SHINee teaser! Fast yeyy, vänta i en månad för att se hela klippet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0