6 km!

Idag tog jag till mig orket och joggade 6 km! Känner mig stålt lite smått. Innan det var jag på dans och sen var jag med Hanna en sväng i stan. Dagens roligaste var då vi gick förbi slottet på Gamla Stan och några vakter ni vet, gick förbi precis framför oss och typ fem turister stod med sina filmkameror och just då vakterna står framför oss så skriker ena vakten till och Hanna hoppar fem meter upp i luften! Hahaha! Rolgare om man var där kanske. ;)

Har kollat på några klipp på youtube på Cougarettesen (dansgruppen i skolan jag ska till). Jag blev lite orolig för de är jätteduktiga och man måste göra audition som sagt. Själv har man dansat i typ fyra år eller mer, men jag är inte vig direkt! Plus så har jag aldrig gjot en audition i hela mitt liv. (Då räknar jag inte de två failade filmauditionsen för länge sen, haha). De är typ som cheerleading och dans blandat. Lite mer dans och massa vighet ungefär. Får börja strecha oftare nu då!

Några bilder från igår:

<3

Ja, såhär vig är jag just nu då... (mitten) Men jag diggar bilden!

Vad hände här då?


Kommentarer
Postat av: Hanna <3

hahahahaha XD mm, det va ju..suuperkul... ;)

2011-05-08 @ 23:23:16
Postat av: Hanna <3

hahahahahah xD mm, det va ju...mycket roligt...

2011-05-08 @ 23:24:26
Postat av: Hanna <3

hahahahahah xD mm, det va ju...mycket roligt...

2011-05-08 @ 23:25:20
Postat av: Hanna<3

Hahhahaha xD ehh mm det va ju... Jäättekul....

2011-05-09 @ 10:58:16
Postat av: Hanna

Ojsan min dator dampade hahaha

2011-05-09 @ 10:59:43
Postat av: louise

ej!

Min blogg krånglade jättemycket så jag har nytt nu! Du får jättegärna byta ut länken från www.louisellarsson.webblogg.se till louiseellarsson.blogg.se så länkar jag dig där med :)



2011-05-09 @ 16:31:10
URL: http://louiseellarsson.blogg.se/
Postat av: louise

haha, nu är jag jättedryg, men glöm det jag skrev nyss, har kvar min gammla blogg :D

2011-05-09 @ 17:04:07
URL: http://louisellarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0