Dans

Första gången jag dansade på mer än en vecka! Eftersom jag hade så mycket prov så jag hann inte gå. Gissa om jag var taggad! Sen var vi bara tre på klassen vilket var awkward i början men sen blev det bara så awsome! Älskar dans! Vill aldrig sluta på dans!

Sen stack jag till stan för jag skulle köpa dataväska, kameraväska och hörlurar, men det blev bara en kameraväska. Ush vad man kan vara kräsen ibland. men jag ska beställa den här tror jag iaf:

 

Visst är den fin? :D Rosa är den också! Hihi. Är bara en halv rosafreak. Men jag tyker att de jag har sätt i affärer ät jättetråkiga så jag känner för att införsaffa en lite finare till min fina laptop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0