Domedagen?

Ja, tydligen ska jorden gå under idag. Åh noo! Får se hur det blir med det då!

Igår var en solklar fredagsmysdag! Började med en fika efter skolan med de bästa! Efter det var det att träffa Hanna och äta glass, sen en till fika med bästa Sara på café 60. Haha, massa fika!

Jag har börjat maila med min "välkomst mamma". Hon verkar vara världens gulligaste! Nu har jag förstått vad det innebär med en välkomstfamilj också. Det är tydligen hennes uppgift att hitta en familj till mig, och eftersom de är säkra på att de kommer hitta en familj till mig i området så har hon placerat mig till hennes familj tills hon har hittat en. Anledningen till varför jag inte är deras fasta utbytesstudent är att de bara tar emot halvårs utbytesstudenter, om jag har förstått det rätt, och det ska bo en tysk student hos de istället för den Schweiziska eftersom hon tackade nej till den placeringen.

Jag längtar så mycket nu! Nu känner jag verkligen hur nära det är! Inte ens två månader! jag vet inte riktigt vad jag vill! På ett sätt vill jag att tiden ska gå långsamt för att ta vara på tiden med mina vänner och familj osv. med tanke på att jag inte kommer se de på 10 månader, på ett sätt vill jag bara att dessa två månader ska gå fort så jag är i USA NU! Och på ett sätt vill jag spola fram tiden 13 månader då det är nästa sommar och jag är tillbaka och har varit med om en massa!

Idag ska jag försöka fixa fotograferingen till visumet efter dansen. Ja, om jag inte dör innan eftersom jorden ska ju gå under?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0