Fågelbajs i håret...

Ganska onödig skoldag, men det är lugnt. Man ser bara att det inte är långt kvar till skolavslutningen. Det är knappt några uppgifter kvar att göra! Men det är bara idag jag insåg det sorgliga: Jag är bara en del av klassen i ca tre veckor till! Sen blir det aldrig mer! Snyft!

Efter skolan så gick jag, Hanna, Josse och Sarah Till stan och solade eller liknande då en fågel bajsade rakt i mitt hår... Snyggt siktat säger jag bara... Inte kul! Inte kul! Men tydligen så ska det ge tur och det kan ligga någonting i det verkar det som.

Det här hände då jag kom hem och mamma hade varit och hämtat ut mobilen hon hade beställt till sig själv från posten:

Mamma: Lea, du behöver ju en ny mobil och allt. Du kan få den här om du vill!
Jag: Huh?!
Mamma: Ja? Men jag har tänkt köpa en Iphone ändå.
Jag: Seriöst?
Mamma: Ja

Det var nog det randomste jag har varit med om! Jag frågade om hon menade allvar minst 10 gånger tror jag.
Så nu har jag en ny och fin Experia mobil! Tack fina mamma! :D







Glad Lea redo för att sova hihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0