Fiction

Nu vet jag vilka välkomstfamiljen är också! Har skickat ett mail och addat en av de på facebook, men jag vet inte alls mycket om dem än förutom deras namn. Nu blir jag lite nervös! Fast eftersom det är min välkomstfamilj vet jag inte riktigt hur man ska ställa sig till saken! Jag kommer tydligen "förodligen" att få en fast familj, men det kan fortfarande hända att jag bor hos de hela året som sagt. Det kan hända att jag får en fast familj innan jag ens åker men det kan också hända att jag ska bo hos den här familjen i några veckor. Förvirrad nisse på 16 höstrar här!!! Varför krångla till det så himla mycket?!

Har haft en halvdeppig dag av ingen anledning alls! hatar dessa dagar! Jag borde vara glad för jag har gjort sista spanskaprovet ever och jag har fått VG i kemi! (trodde alldrig jag skulle vara glad över ett VG med tanke på att jag var ett MVG barn innan...). Så jag vet inte. Ska kolla på serier för att muntra upp mig själv! Yeyy! :)




Nevada!


 

Dagens låt som ingen av mina läsare kommer att lystna på eftersom de anser att jag har sämsta musiksmaken, men jag skiter i det för jag älskar låten haah! :D


Kommentarer
Postat av: Isa

Grattis! :D Så du är på väg till Nevada nu eller? :D

2011-05-18 @ 21:11:51
URL: http://isaiusa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åker också till USA i höst :) Vill du länka?

2011-05-19 @ 13:45:26
URL: http://matildaperidot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0