Första doppet!

Idag så tog jag årets första dopp mina damer och herrar! (Eller tekniskt sett så var årets första dopp den 1a januari eftersom jag firade nyår i Thailand... Men det räknar vi inte då för det var inte Sverige, höh).

So here you go! Min första "videoblogg"! Väldigt failad, haha! Ska komma med pratklipp någon gång... Då jag känner mig mer bekväm med att sitta ock prata med en kamera. Haha!

 

Tack Hanna för att du filmade! Fast man ser inte att det är jag riktigt kom jag på... Fast det är jag! Jag lovar, Haha!

:P


Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Det såg ju för härligt ut! :) Var är det någonstans?

2011-05-11 @ 20:49:43
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: kjucy

Jag är varm... uhhh?? Eller nej? Kanon :-)

2011-05-12 @ 16:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0