Helgen

Lördagen var kanoners! Vi såg på eurovision tilsammans. Ungern gick det inte så bra för, nej, trots att den var värsta förhandstippad. Men Sverige gick det bättre för! I början då Sverige låg etta så kände jag bara: Okej, det är bara jag som lever med den turen att Sverige vinner exakt det året då jag inte är här... Men det skulle vart kul om Sverige vann ändå. Jaja, Nästa år kanske. Jag gillade Irland också föruton mina två "hemländer".




Födelsedagsbarnet! Grattis Josse på 17 års dagen!!! :D


Nordmani, Sofia och Tea :)

Blev riktigt trött efteråt också och hela söndagen gick jag runt och halvsov.


Veckans plugg-lista:

Idag: Matte (spanska)
Tisdag: Spanska
Onsdag: Svenska, naturkunskap
torsdag: Svenska, naturkunskap
Fredag: Fredaaag! :D

Kommentarer
Postat av: Josse

Tack Lea! :D<3

2011-05-17 @ 06:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0