Jag ser det snöar, jag ser det snöar

Till och med en atombomg skulle kännas uttjatad efter att man loggat in på fb och såg att alla skrev om det. Man känner bara," ja, jag ser att det snöar!" haha, men det är därför man bara måste älska facebook.

I alla fall... det här är nog det sjukaste vädret hittils! jag har aldirg varit med om att jag har suttit ute och solat en dag och en vecka senare så snöar det på samma ställe! Ironi till hundra!

På tal om nått helt annat! Kolla vad min familj tog med sig hem till mig igår!!!
Maaassssaa Gooooodiiis!!!



Beach '11 vet jag inte vad det blir av nu, haha! Men nu mina vänner ska ni få smaka på riktigt godiiis!

Kommentarer
Postat av: kjucy

Túró Rudi :-) Vad spännande!!!

småklig måltid!

2011-05-12 @ 16:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0