Lat ♥

Jag var riktigt lat igår! Jag har fortfatande inte fixat fotot till visumet som jag skulle gjort för lääände sen. Har några jättedåliga ursäckter dock.

Vad gjorde jag igår då? Det gamla vanliga; fikat... ush, vad vi är fantasilösa!!! Gjorde Samma sak idag också med Emelie och Hanna! Kul var det i alla fall. Jag var även och shoppade idag för första gången på jättelänge! (Så går det när man sparar). Mina skor kände jag behövde bytas ut nu bl.a.!

Kommer sakna dessa sköna par.





Sommrigt och färgglatt!





Kommentarer
Postat av: hanna - the one and only

hej, jag tycker om skedar...

2011-05-29 @ 00:12:28
Postat av: Hanna

Fina skor Lea!! :D

2011-05-29 @ 14:11:31
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0