RC

Fick ett mail från min RC (regional coordinator, min statliga ledare) idag också! Där står massa saker som de pratade om igår, men inte kunde svara på helt eftersom det skiljer sig från skola till skola/stat till stat.

Exempel:

  • Dresscode:
  1. "Fingertip" length på short gäller (dvs. får inte shortsen vara kortare än dina fingertoppar når mot benen)
  2. Tröjbanden måste vara 4 finger breda och inte tre som de sa på mötet igår. (Oooh, det är strängare i Nevada. En finger bredare här!)
  • Curfew: 9 på kvällen på vardagar och midnatt på helger.
  • Jag MÅSTE ha med mig varma kläder också efter som det kan bli kallt, skrev de!!! Ända ner till 5C kan det bli på mornarna på vindern! Brr!!! ;P
  • Jag får inte ta graduation (halv buhu, men skit samma).
  • Jag kommer ha mellan 6 - 8 lektioner per dag, varav 4 som jag vet innan kommer vara US history, engelska, matte och biologi (nuvarande skolan "tvingar" mig). Jag kommer ha exakt samma schema varje dag i en termin (det vet jag sen igår).
  • Sen fick jag en packlista med vissa saker jag ska ha med mig också.
Gud, ta mig 50 dagar frammåt i tiden!!! :D




Fick en väska och en T-shirt på mötet igår. Fick också ett kuvärt med massa saker som mitt amerikanska SIM-kort t ex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0