Six flags

Jag var stolt att jag vågade åka insane på grönan igår. Vad blir nästa steg då?








Alla dessa tre bilder är tagna i olika "six flags" nöjesfält. Fick höra om dessa idag och att de är världens största nöjesfält. Det är typ som disneyland fast med bara berg-och-dahl-banor. De flästa ligger i USA, men det finns flera i Europa också har jag läst. Får se om man kan åka till ett sånt iår då man är i landet överdrift! :D Ser familjevänligt ut, right? Vem joinar mig? Nå... nå?

Brukar ni också ha den där obehagliga kännslan i magen innan ni åker någonting för första gången som säger "I don't wanna"? Heh, kan bara tänka mig det innan dessa! Fast jag vill ändå åka på ett sätt... Eller, ja jag kan skippa bild ett då...

Kommentarer
Postat av: Beatrice

De där berg- och dalbanorna såg ju grymma ut! :D Jag ska också till USA 11/12, och jag har också tanken att TÄNK om man får chansen att åka en sådan där. Vore ju skithäftigt. Såg att du fått placering också, det är rätt tidigt och bra ändå? :)

2011-06-04 @ 14:29:55
URL: http://exchangestudeent.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0