Hejj! Jag heter Bengt...

Igår var jag inte hemma för jag och Hanna åkte till ett impulsåktill grönan efter min dans! Det var superskoj! Jag tror inte jag var där förra åter och åkte saker så det var extra kul! Vi skulle från början se Familjen, men det var typ inte så kul. Och vi kom in och åkte gratis också! Åkte insane för första gången. Kul var det! Tack Hanna för en fiin dag! :D

Idag ska jag fixa med mitt visum och andra EF saker innan mina danser. Imorgon kommer jag nog vara upptagen för jag ska på avresemötet som kommer vara i fyra timmar! Det låter lite yeyy med fyra timmar, men jag ser faktiskt fram emot det. Träffa andra som ska på utbytesår.

Det är vara 7 eller 8 skoldagar kvar! Ushibush eller liknande! :( Men på ett sätt är det väl kul för då kommer jag iväg snart!


♪ Hanna och jag, vi är goda vänner ♪


Grönan!


Här är en av våra vänner som hälsade på "i skolan" i fredags! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varsågod fina Lea ;) det var mycket trevligt! <3

2011-05-24 @ 23:08:38
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0