Vecka 22

Halva terminen har man pratat om vecka 22. Vad är det som händer denna vecka då? Jo, det är en vecka som är riktigt onödig. Vi har två lektiner på hela veckan. Rikitgt härligt tycker vissa, men inte jag. Vill gå i skolan "ordentligt" de sista två veckorna. Faktum är att jag gillar aldrig då dagarna eller veckorna är halvdanna. Håltimmar på mornarna kan vara riktigt härliga, men man känner sig ändå stålt när man har slitit en hel dag i skolan. När man bara sitter hemma känner man att man inte är till någon nytta alls!

Men, men. Den här dagen var inte sådan. Först gick jag då till skolan till en onödig spanskalektion och efter det jobbade vi lite bild. Efter det så tog jag en stor omväg då jag åkte till Slussen för att hämta mina nycklar hos mamma, hem för att fixa saker, sen tillbaka till stan för att äntligen fixa fotot till visumet. Applåder! Efter det var det sista dansen. Snyft! Kommer inte se Danscenter på ett helt år! Hoppas, hoppas, hoppas jag kommer in i dansgruppen i USA för jag vill inte sluta på dansen i ett år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0