Tennis!! :)

Veckan har gått fort som vanligt. Börjar få lite fler läxor, tennis säsongen är över, hur sorgligt som helst! Men jag tränar som vanligt varje dag eftersom coach tränar vissa i laget fortfarande som ska till regionals, men av en låång historia om att jag bor för långt bort från skolan så kan jag inte tävla i någon av skolans sporter.

I alla fall. Tennis var awesone, och jag tror att jag kommer att gå med i Track and Field i januari som är en längre säsong - ända till maj. Har hört att tränarna är riktigt hårda och inte riktigt bryr sig om att man skadar sig. Jag antar att det är just vad som behövs för en liten sportnörd som mig som alltid börjar jobba under våren,men tröttnar efter några veckor.

Homecoming veckan närmar sig. Varje dag så ser man blommor här och där, stora skyltar och annat gulligt. Naw-faktorn är hög! Själv tror jag att jag kommer gå med vänner. Tydligen så är homecoming mycket roligare med vänner och Prom är den stora balen med Date och allting. Sen är det en tredje dans under januari där det är meningen att tjejer ska fråga killar och så ska man klä ut sig roligt som par!

 

 

 

Hade lite extra kul med den gula skolbussen. ;)

 

Sista tennismatchen ååh :( älskar våra banor, med bergen i bakgrunden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0