Jag lever!

Okej, jag känner att jag måste ju ändå fortsätta att blogga! Visa att jag fortfarande existerar. Så jag kom hem för en vecka sen från Ungern där jag träffade familjen. Det var lika skoj som vanligt. Alltså, trevligt, men samtidigt, "yess, hemma i Sverige igen!" efteråt... Vi gjorde ju en massa! Det var extremt varmt första veckan så man inte kunde överleva, och till skillnad från USA så överdriver de inte AC, nej, de har ingen AC alls. Föredrar USA i detta fall, haha!

Andra veckan hos pappas familj blev det lite kyligare och härligare. Jag älskar fortfarande dåligt väder efter ett år med bara sol! Tänka sig!

Så jag kom hem och nu i måndags började jag jobba. Jag jobbar på IP nära där jag bor och det är krävande! Jag blir så extremt slut efter varje dag! Men det är värt det och det är ju roligt att man gör nått vettigt på dagarna och inte bara sitter och stalkar k-pop, heh.

En vecka efter att jag har slutat jobba börjar skolan. Jag är jätte nervös hur det kommer att gå. Jag måste få bra betyg samtidigt som jag måste städa upp förra årets misstag så gått jag kan! Fighting till moi! ;)
 
 
Jack!!! Saknar denna stora, söta, gosiga kisse!! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ska absolut hälsa från dig nästa gång vi ses!
Han är ju supertrevlig! :D

2012-08-06 @ 21:13:19
URL: http://alexandrafredblad.blogg.se
Postat av: Emma från emmaaaiusa.blogg.se

Hej Lea. Tack för din kommentar! Igår kväll och idag har verkligen känts toppen, får hoppas att det håller i sig bara. Jag ska gå på Clark High School :)

2012-08-11 @ 01:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0