Hemma

Känslan att vara hemma är konstigt. Det känns väldigt bekant men ändå så ovant. Jag kände mig inte helt hemma de första dagarna, men nu så har det börjat bli som vanligt. Att se mina gamla vänner var härligt, men det kändes inte som jag inte hade sätt de på ett år! Det kändes som att hela året var en dröm som jag drömde då jag var i koma eller liknande.

Jag saknar människorna i USA så mycket! Jag saknar värmen, personligheterna... Samtidigt så älskar jag att vara fri! Tunnelbanan är underbar! Det är så konstigt att människor inte pratar med varandra på gatorna dock. Att ingen börjar småprata med varandra.

Jag älskar hur sista dagarna i USA blev för det är så jag kommer minnas hela året sen! Jag önskar att slutet kunde varit tidigare under året.

Jag vet inte hur jag kommer att blogga från och med nu. Jag har blivit ganska bloggtrött nu i slutet. Samtidigt så vill jag gärna starta en helt ny blogg med ny design, ny tema. Bärja om på nytt! Som så man skriver ut en dagbok och börjar på en ny. Lite så känns det. Det känns som att ett kapitel i mitt liv har precis tagit slut och jag vill börja om på nytt! När det sker så kommer jag såklart berätta om den och jag kommer fortsätta skriva om mitt år, kärleken till Korea, mitt tråkiga fake svenne liv som en ungrare.

Bild: Sista lunchen med mina fina vänner innan jag åkte. Minnen för livet!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för kommetnaren! :D
Ja men det är klart jag hälsar då! Hoppas bryant blir bra, 4 dagar kvaaar!

hehe, varma kldäer??? typ dunjacka??

kraaaaaaam

2012-07-19 @ 23:16:40
URL: http://alexandrafredblad.blogg.se
Postat av: Alexandra

ja blir väll till att packa enr det när jag skall packa imorgon då! hihi

Gud va kul! Ja han verkar super, Izel hans fru också! :D

2012-07-22 @ 22:34:08
URL: http://alexandrafredblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0