Svar

Lilly: Hej!

Vad kul att du bloggar ofta igen (haha) :) Jag har några frågor:


1. Kommer du få va med på graduation?


2. Hur funkar det med att graduation är en vecka efter skolavslutningen? Vad händer veckan mellan?


3.Ordnas de där resorna så att alla utbytesstudenter i Nevada kan åka, oavsett organisation?


4. Vem ska du gå på prom med? Any ideas? :P


Tack för svar! Älskar din blogg :D

Hejsan!! Haha, vad kul att du tycker så, jag vet.. Jag är inte den bästa på att uppdatera kanske.

1. Ja, jag kommer vara med på graduation, men jag kommer inte ta studenten med de andra. Jag kommer bara gå och se mina kompisar ta studenten och uppträda med kören. Det kommer vara en utbytesstudent graduation med organisationen någon gång däremot.

2. Haha, det är en fråga vi ställer vi med. Jag vet inte. Skolan kanske bara kunde hyra lokalen för graduation en vecka efter. Jag vet att det kommer däremot vara en "senior trip" till Disneyland under dagarna emellan som man kan gå på om man vill. Det verkar inte som att det är så populärt bland amerikanarna av någon konstig anledning!

3. Dessa resor är för alla utbytesstudenter med EF eftersom det är folk inom organisationen som ordnar det. Olika organisationer planerar sina egna resor. Vissa resor är för alla utbytesstudenter i Nevada men vissa är bara med området man är i. Det är väldigt många utbytesstudenter i Nevada. Just i Las Vegas området så är det runt 100 utbytesstudenter bara med EF. Så ifall man skulle samla alla utbytesstudenter från hela staten från alla organisationer på en resa skulle det bli väldigt många studenter!

4. Hihi, ja, jag ska gå med en av mina killkompisar från kören till prom. Jag blev inte frågad på det typiska amerikanska sättet tyvärr, för vi i stort sätt bestämde att vi skulle gå, men det är ändå kul! Jag är glad över min date. I och med hans galna personlighet tror jag inte att jag kommer att ha tråkigt. ;) Plus så kommer vi att åka med en större grupp vänner och vi ska hyra en limmo och åka runt i den inna och efter!

Åh tack så mycket!! Vad glad jag blir! :D

Kommentarer
Postat av: Lilly

Snällt att du svarade :) Det verkar som att du har ett par riktigt bra månader framför dig!



2012-04-01 @ 21:28:59
URL: http://lillebil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0