Sjuk!

Hej hej!
 
Jo jag lever (men knapt?). just nu ligger jag på min dödsbädd av förkylning känner jag. Lyckades faktiskt dra mig till skolan trots allt för matte testet och labbarna. Kände mig bra sen. Orkade inte ens lyfta en lärobok sen jag kom hem dock.. Så så effektiv var jag väl ändå inte. Ush! Det är så mycket jag måste plugga med. Men engelskaredovisningen imorgon känner jag mig inte särskilt orolig över, heh.
 
Så vad har jag haft för mig istället, jo kärat ner mig på en ny koreansk serie "to the beautiful you" och ja namnet är cheezy, jag vet (och så är serien, men vad ska jag göra? Jag har en konstig smak..). Den är så bra! Tyvärr så pågår den just nu, så nu när jag har kommit ikapp med alla 8 avsnitten får jag vänta en vecka för att se et nytt avsnitt, oh no!!!
 
Tappade även bort min mobil i skolan idag. Igen för typ 100ade gången... inte kul! Men jag avskyr den mobilen så mycket, så de tär nog mitt undermedvetna som vill bli av med den. kommer nog inte få tillbaka den den här gången tror jag. ush...
 
jaja åretkommer snart igen! :D
 
Random bild från Ungern i sommras Anna tog. ush.. Jag har inte riktigt tagit många bilder sen jag kom hem från USA. Borde bli bättre, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0