Jul jul strålande jul

Julafton var jätterolig och mysig! Jag fick jätteroliga presenter! Jag önskade mig inget speciellt så det var lite extra spännande att få presenterna! :D Alla blev glada för mina presenter också, vilket gör mig extra glad. Jag var lite orolig att de inte skulle tycka om dem. Haha!

En lite lista på vad jag fick:

  • små roliga saker av mamma som peng-nösdukar, läppgland och värmekudde.
  • danskläder
  • 2 parfymer
  • rökelse
  • Kläder o pyjamas av olika slag
  • roligt pennskrin
  • Dagbok (menad till USA sa mormor, som jag fick den av. :D )
  • Och sist men inte minnst en upplevelse av pappa att jag får designa mina egna skor och sen få de!! :D Fetaste coolt!

 

Haha, Anna och jag :P

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0