Hanna Wi... (woops inte lämna ut efternamn på internet!)

Jaa, nu ska jag skriva ett litet inlägg om Hanna som har gått i min klass i hela 3 månader typ. Länge!!! (haha)

jaja, hon är en fyr - sidig mäniska har jag komit på:
  1. tyst och borta i sin egna lilla värld.
  2. Smart faktiskt! :D
  3. flummig och då extremt! :P
  4. och översocial då på fester
Men Vi tycker om alla hennes sidor! :D <3

Smygreklam: Tjecka in hennes och Matildas tjecka lilla blogg Här! Liten fin beskrivning på mig som person där ;)


Kommentarer
Postat av: ?

Hon verkar trevlig den där Hanna, fin bild också!

:D <3

2010-11-24 @ 23:49:22
Postat av: Emmy

Hej!

Va kul att du också ska till USA med EF nästa år! :D Jag ska åka på förberedelse campen, ska du? :)

2010-11-25 @ 15:10:29
URL: http://emmyiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0