I <3 DC

Jag  vet att det börjar bli tjatigt, men jag bara älskar dansa och danscenter är verkligen det bästa. Jag vet inte hur det är på marikas ifs, men jag tycker att stämningen på DC är så hilma bra! Man lär känna nya männiksor hela tiden och alla lärare är så bra och underbara! Man får sån adrenalin när man dansar! Spelar ingen roll vilken låt man dansar till så börjar man älska låten bara för att man dansar till den :P

som t.ex denna som vi nu dansar till på fredagar :)


Och jag fick reda på igår att suzanna som jag dansar till då var med i floor filler, mitt favoritprogram då jag gick i typ 4an! :D jag tyckte att jag kände igen henne från någonstans hihi :)

haha mitt gamla hotmail var tom. floor_lea haha fast då kunde jag inte engelska och insåg inte att det betydde golv_lea haha! Bytte så snabbt jag insåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0