Here we go again...

Snart ska jag iväg till bl.a dansen med underbara Michel o sen så ska jag till stan med Hanna. Efter det blir det väl panikplugga till provet imorgon! Åh vad jag är skoltrött asså! :S

Jag känner att det skulle varit så roligt om jag hade valt danslinjen! Jag skulle alldrig kunna bli dansare för jag är inte så duktig på det, men jag bara älskar det!

Och så var jag smart nog o valde linjen som låter mig dansa så lite som möjligt pga alla läxor. Fint!
Fast NV passar mig bäst ändå på ett sätt så jag vet inte. Kan man inte bara pausa tiden så jag kan göra mina läxor så har jag all tid att dansa sen hihi :D


Extreeeemt extremt gammal bild :P typ 7an?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0