Summertimes

Det är så himla underbart att man kan ligga ute i solen och sola och känna att solen nästan bränns mot huden! Åh! Till  och med matte blir roligt såhär (inte kemi)! :D Ska nog ut igen och fortsätta plugga för att jag är så jävla dum i huvet att jag inte pluggade på lovet!

Jaja. Mina hopp om Paris går upp och ner som en bergochdalbana! Just nu är jag där att mina hopp ökar, fast jag tror fortfarade inte att det kommer hända att jag åker. Det ända som saknas nu är nån som är över 18 och följer med mig!!! Sen är det fritt fram att åka! Paniken som jag har nu är att biljetterna släpps imorgon så jag måste skynda! Jag funderar på om jag ska köpa biljetterna ifall att och om det blir så att vi inte åker så säljer man de vidare.... ÅÅh Ångest!!!

Imorgon är det skola. Lite har jag saknat skolan också! Alltså inte plugget så mycket utan männiksorna! :D Hanna har varit i Paris (lol), Sofia stack till landet, andra Hanna till Gotland, och rästen kunde jag inte prata med för min mobil gick sönder i onsdags så jag har varit lite isolerad. Jaa... en ny mobil måste man skaffa nu också. yeyy..!

En random bild som blev failad men cool ändå! :D




Kommentarer
Postat av: John

Om det är så att du inte kan åka... hur mycket skulle du sälja biljetterna för? :] Funderar själv på att åka för att se SMtown-konserten! (PS, du känner nog inte mig, jag hittade din blogg när jag sökte efter Kärrtorp)

2011-04-25 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0