Äntligen!

Denna vecka har varit extremt rörig i och med att jag har "bott" hos Katies. Jag var bara beredd på att bo där i två nätter, men det blev istället en hel vecka! Anledningarna var att min välkomstmamma ville ha tid att lära känna hennes riktiga värddotter nu i början, utan att jag var där.

Jag har haft det riktigt roligt! Vi gjorde saker varje dag eller så satt vi och chillade hemma, vilket också var härligt för man var bland underbart folk! Dock var det ju lite jobbigt att inte ha ombyteskläder... så jag fick tvätta några gånger, haha! Jag är så himla glad att jag äntligen har kunnat flytta in på riktigt! :D

Det var faktiskt i måndags, då vi var på frivilligarbete i skolan, som jag träffade min nuvarande värdpappa. Han är körläraren på min skola. Jag berättade att jag var en välkomststudent och att jag inte hade en värdfamilj än och han tyckte synd om mig typ, haha! Nej, men han tyckte det lät kul att ta in en utbytis!

Så idag, lördag, flyttade jag äntligen in efter alla pappersarbeten och allt! Det är verkligen helt underbart! Kunde inte tänkt mig en mer perfekt familj! Jag har alltså min supersköna och härliga värdpappa som kommer vara min körlärare, eftersom jag kommer att ta kör, min värdmamma som är fotograf och konstnär och min värdsyster som ska gå på colledge, men bor hemma. De har också två extremt söta katter, Ginger och Jack!

Jag är så glad att allt fixade sig till slut!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

2011-08-21 @ 11:13:39
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååh, va underbart!! Jag är så glad för din skull, du kommer att ha det fantastiskt! Ge mig din adress!! :) <3

2011-08-21 @ 11:14:45
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad glad jag är för din skull att allt äntligen har löst sig, jag sa ju att det skulle göra det ;) Ha det bäst :D <3

2011-08-21 @ 13:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0