Svar

Cecilia:

1. Hur trivs du med familjen osv?
2. I skolan, ska du vara senior då eller?
3. Har du någon kontakt med din biologiska familj nu när du är i usa?

kram!

 

Svar: Hejsan!! :D

1. Det är en konstig känsla. Jag känner mig hemma ganska mycket och min välkomstmamma är snäll och så. Dock känner jag inte att jag trivs så mycket eftersom familjen inte gör så mycket. Ja, folk säger att man ska inte förvänta sig någonting och jag gör inte det så mycket heller. Dock är detta en välkomstfamilj så jag hoppas jättemycket på en bra värdfamilj.

2. Jag blir nog en senior. Registrerade mig och det verkar som att de kommer att placera mig som senior! Yeyy!

3. Hihihi, diggar ordet ”biologiska”. Känns som att jag är adopterad eller nått :P Och ja, jag har kontakt med de. De har mest koll på mig genom min blogg faktiskt men då båda är inne på facebook chattar vi lite, jag pratar mest med min syster då iförsig. Skype har jag gjort två gånger däremot sen jag är här. Inte för ofta tycker jag och ändå inte så sällan. Älskar min familj där hemma! J

Kramar till dig med!!

Hanna:

1. Hur lång är du?
2. Vad gillar du för godis?
3. När kommer du hem?
:)(:

<3<3<3<333

 

Svar: Hihihi! Hej Hanna!!! ;)

1. Kort hihi!

2. Inte lakris!!!! :P

3. Förmodligen någon gång i juni!

Kramar till dig Hanna!!! ^^

Sofia:

Lovar du att inte glömma bort mig?
Har du kvar armbandet du fick av mig?
Vad var du tvungen att göra när vi slutade prata på Skype?
<3<3

Svar:

1. Vad var det du hette nuigen? Vad tror du egentligen kvinna! :P <3 Det är mer du som kommer glömma mig.

2.


3. Vi skulle ut och äta lunch då :)

Kramar sofia!! <3

Hanna:

Lea jag saknar dig faktiskt! redan :( <3<33<3<3

Svar: Hej hanna igen ^^

Åh, saknar dig också Hanna, men vi ses ju typ snart!! ^^ Bara typ 10 månader kvar! ;) <3

 

Lina:

Vad har varit det bästa på din resa hittills?

Hur många kilo kommer du gå upp i Usa ?? För det lär du med största sannolikhet göra XD (gissa.. kul att se när du kommer hem)

Är du nervös för att börja skolan??

Thats it!! Hoppas du har det megabra, but i miss u våfflan :(

Svar: Hittils var Camp bäst! Det var helt underbart och jag tror inte det var det bästa bara hittils på resan utan jag tror nästan det är det underbaraste nånsin! Jag skaffade vänner som jag tror jag kommer ha kvar hela livet! ^^

Åh no! Många! :S Änsålänge har jag ätit och knappt rört mig, snart så börjar ju sporterna i skolan, men ändå.  Hoppas inte mer än 5 kg iaf! Haha! XD Har hört några brutala historier jag hoppad inte händer mig.

Och nervös… jag kommer nog att bli det. Just nu så ser jag ser verkligen fram emot det också! Känns lite tomt just nu. :P

Saknar dig också Mr. Blå!!! <3

En blogg om 5 systrar:

Hur mycket kostar allt som allt?(flygbiljetter, osv...) :)

Svar: Ja, jag åker med EF då och de tar hand om flygbiljett och hitta familj och skola och allt. Däremot kommer det till massa andra kostnader som försäkring t.ex. så allt som allt får man räkna med runt 100 000 kr. Jag kan inte förklara hur tacksam jag är för mina föräldrar som låter mig åka på någonting sånthär som kostar ganska mycket. J

Dinälskadekpopsyster^^:

Vilken är den konstigaste vana du märkt som amerikaner har? :)

Svar: Em… Deras konstiga matvanor.  De är verklige onyttiga. Jag menar. Min välkomstpappa kollar inte ens åt grönsaker. Utan överdrift. Han äter aldrig grönsaker!

Puss på dig älskade syster! :D

Frida:

Hur mycket gillar du mig på en skala 1 till 10?
hahahahaha
PUSSSS

Svar: 1000!!! :D på ett icke R sätt alltså ;) Hihihi!

Kramar! <3

 

Tack för alla frågor fina vänner!!! ^^


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mycket bra frågor och svar! Fortsätt med frågestunder ibland! :) jag glömmer dig aldrig, finaste Lea!! <3 bra att du har armbandet! :D det gör mig glad<3

2011-08-11 @ 21:33:17
URL: http://skullduggery.blogg.se/
Postat av: Frida

hahahaha du gav mig ett gott skratt. inte på R sätt, hahah. Tyvärr finns de inget R sätt längre ;( haha

men vad gör det, jag har ju dig! :d <3

2011-08-12 @ 03:16:49
Postat av: Hanna

Men hur kort Lea? Jag känner att du undvek mina frågor lite för du se bara inte lakrids men aja ;) kul med detta frågestund! Kram kram kram!! <333

2011-08-13 @ 00:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0