Underbara liv hihi! :)

Jag kan inte förstå vilken tur jag har! Det är verkligen helt underbart! Jag känner ibland att "vad har jag gjort för att förtjäna såhär mycket tur?!" Jag bor på den underbaraste platsen man kan tänka sig. Det är solsken och värme varje dag! Min värdfamilj är helt underbar! Skolan har inte ens börjat och jag känner redan folk som jag tycker mycket om och som jag känner att jag förmodligen kommer att bli nära vän med. Jag har underbara saker att se fram emot hela året. Det är mer än vad jag ens hade förväntat mig! Det går verkligen inte ens att förklara hur glad jag är för allt!

Ja, såklart så måste jag fortfarande vänja mig vid allt. Min engelska måste bli mer flytande, eftersom jag ibland inte får jag fram exakt det jag vill. Jag tror det kommer bli en utmaning och lära mig läsa noter inför skolan. Stava bättre (vilket jag vet gäller för min svenksa också... förlåt). Jag längtar så mycket till nästa måndag då jag får börja skolan!

Här är min utsikt från mitt rum. Det är helt underbart!






Jag älskar alla berg runt om hela staden.


Jack! Hihi, så söt.


Ginger! ^^

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nu är jag fett avundsjuk :(!!!! Kan vi inte byta? Du kan få sitta här och plugga en jävla massa cp matte istället för mig så jag jag njuta av värmen istället för dig!?!? :D :(

2011-08-24 @ 19:01:31
Postat av: Lina

Vad mysigt det verkar! :D

2011-08-24 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0