Jullov!

Idag var det sista dagen innan lovet! Det var kanske den bästa skoldagen på hela terminen eftersom vi gjorde i stort sätt ingenting! På biologin kollade vi på nått barnprogram som förklarade biologi på lågstadienivå... så smarta är vi tydligen, haha! På historian kollade vi på en första världskriget dokumentär, på matten så spelade vi tre i rad, på bilden kollade vi på Toy Story 3 och åt kakor och muffins. Jag blev riktigt hög på socken må jag säga. Ushibush! Icke bra! Men gott var det... Haha! På Kören var det flummigast såklart! Vad gjorde vi egentligen? Lekte med Play Dou, folk spelade på pianot, satt på varandra, flummade, tja, you name it. Sista lektionen var faktiskt en vanlig lektion, d.v.s., läsa boken, men jag fick gå tidigt p.g.a. att det var en Assemblydag vilket för mig betyder att kören sjunger nationalsången och jag kan gå från min sjätte lektion tidigt, HAH!

Igår så var det vår konsert, vilket gick ganska bra faktiskt. Aulan, där vi skulle uppträda, var inte säkert eftersom någon större del av scenen ramlade ner, så vår framträdande var i cafeterian. Jag var mer förberedd till förra konserten, men det gick relativt bra ändå.

Jag vet att jag har klagat på att det är "kallt" här innan. Jo, jag är lite kinkig med det, men ärligt talat, det är inte kallt! På morgnarna, jo det är extremt kallt! Men då man kan gå runt i en T-shirt på eftermiddagen i mitten av december så är det inte kallt! Detta är öknen: super kallt på kvällen och varmt på dagen. Sen växlar det hur varmt och kallt beroende på årstid.


Hihi, och detta var den normalaste bilden... Haha! Man ser inte rolig ut då man uppträder må jag säga! ;)


Godsaker vi fick på bilden + några lådor till som inte syns... Till mitt försvar så åt jag bara en! ;)


Frosty the snow man!!


Sage och Victor! :D


Katelyn och Arlene


Jag och Anna


Fina körmänniskor med the Spartan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0