Nejmen! Hahaha!

Loggade in nyss och såg detta:



Så jag var såklart tvungen och spana in vad som var så intressant med min blogg som var värt att nämna där haha och det handlade om min lilla halvdiss mot alla som skriver böcker om sina liv som jag skrev för typ... ett halvår sen eller nått? Kul, kul att en större bloggare har spanat in min "gigantiska" blogg :P Där snackar vi vända upp och ner på internet! kommer han läsa detta också? så se upp folk vad ni skriver, för ni anar aldrig vem som kommer läsa det! Hahaha! XD

Kommentarer
Postat av: nils

sv: Jo men det är klart vi ska länka! :)) (det klassiska utbytes-blogg-svaret) ;)

2011-01-29 @ 16:44:57
URL: http://nilsinamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0