Jag är en mupp!

Jag har världens underbaraste vänner! Kan man be om någonting bättre? Och nu väljer jag att lämna de i ett år! Hur tänker jag då! Såklart så vet jag att de stannar kvar här när jag kommer tillbaka, men ändå.

Igår så var planerna att vi de bästa (internt, hihi) skulle åka och äta någonstans. Såklart så åt vi inte bara utan flummade, som att andas heliumballonger och låta roliga, bussluffa och spela kort på en filt mitt i Sergelstorg... Haha! De överaskade mig också med en tårta där det stod "farväl Lea" på! Jag blev så glad! Fast lite sorgligt med en farvältårta då! ;)

Idag ska jag hem till Hanna där Jenny ska laga gordonbleu och sen ska vi se på film och imorgon ska vi se på sista HP filmen! :D

Imorgon så kommer jag träffa alla de underbara människor som inte har rest bort, för sista gången innan jag åker!

Jag kommer sakna alla! :(

Men vi ses ju om ett år!

Kommentarer
Postat av: elsa

hej! ser att du ska åka med EF, och jag ska åka med dem år 12/13 så jag bara undrar om du tycker att dom har funkat bra och så! :D är så himla avundsjuk att du ska åka redan nu, längtar som en galning :) kram!

2011-07-13 @ 20:26:38
URL: http://elsajohannaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0