Sötaste Sofia! ♥

True Blood marathonet var super mysig som sagt! Man blev helt hjärntvättad känner jag efter att ha suttit framför en skärm hela dagen. Perfekta vädret för det däremot - regn. Såklart så tog vi pauser. Vi åkte från mig till Sofia efter halva säsongen för att äta lunch t.ex (blodpuddnig. Passande va? Det var meningen såklart). Det var tredje säsongen som vi såg då. Till sista avsnittet så drack vi också TruBlood också som i serien! Coolt va? Äkta fans! Eller är nördar/nolifers ett bättre ord? - Nää!... ;)

Det var också en avslutnings-grej-ish eftersom jag inte längre kommer att träffa Sofia innan USA på grund av att hon kommer att vara bortrest de två veckorna då jag är hemma mellan Ungern och USA. Under hela dagen förträngde jag tanken att det är sista gången vi ses på ett år plus så slog det mig inte heller att det var det förän jag satt på tåget hem och läste det jättefina brevet Sofia smugglade ner i min väska så jag bara skulle se den efter att vi har sagt hejdå. Jag fick tårar i ögonen såklart och försökte dölja det lite för jag satt där med mina mjukiskläder (passande för dagen), mitt ruffsiga oborstade, slarvigt uppsatta hår och osminkade ansikte som nu smyckades av två lite rödaktiga ögon. Vill inte ens veta vad folk trodde, haha!

Kommer sakna denna tös. En av mina närmaste och finaste vänner. Världens finaste, modigaste, ärligaste människa! Ses snart igen Sofia! Detta år kommer att gå så fort som om det bara hade gått en dag känner jag på mig! :D


Blodpudding!!


TruBlood!


En taggad Sofia! ;)





Jag och Sofia



Kommentarer
Postat av: Julia

Måste bara fråga vart ni fick tag i TruBlood! + hur smakar det? hehe :)

2011-06-27 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0