Jag är den lyckligaste männiksan i världen just nu!!!!!!!!!!!

Okej, saken är att det händer såå mycket i mitt liv just nu, och det är såå många bilder och historier jag måste skriva om här, men just nu så är det en händelse som jag bara måste måste måste skriva av mig!!! Jag trodde aldrig i mitt LIV att jag skulle ha sädan tur som denna!!!!! Vad i fridens namn har jag liksom gjort för att förtjäna sådann tur!!!!

MEN!!!

JAG KOMMER SE SHINee LIVEE!!!! OCH INTE BARA SHINee, MEN OCKSÅ B2ST, 4MINUTE, TVXQ OCH MASSA ANDRA HÄR I LAS VEGAS!!!!!!

Okej, så jag har varit såå upptagen med massa saken så jag har inte haft tid att kolla k-pop på evigheter!! Jag har inte ens hunnit kolla k-popmonday på två veckor!!! och jag missar aldrig en k-popmonday!!! Dock kolalr jag alltid på nya musikvideos med mina favoriter... Iaf, så det finns en tjej i skolan som jag vet gillar kpop. Jag umgås inte med henne så mycket, men jag pratade med henne en gång, och min kompis Yufei känner henne lite mer. Så yufei komemr upp till mig idag under lunchen och släpper bomben att de FREAKIN' KOMMER TILL LAS VEGAS!!!!! Jag trodde inte riktigt på det, jag tänkte eeh, det måste vara ett rykte eller något, men nej, de kommer, jag kollade och jag har tom köppt biljetter nu eftersom jag vill inte att samma sak ska hända som med Paris, så jag kommer SE SHINEE LIVE!!!

JAG KOMMER SE, MINHO, TAEMIN, JONGHUYN, KEY OCH ONEW LIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag skojar inte då jag säger att jag grät tidigare idag... jag kommer förmodligen göra det mer då det faktiskt sjunker in att jag faktiskt ska dit, inte minst sagt att jag kommer böla som en bebis då jag komemr vara dör och faktiskt SE de live!!!!!!!!!!!

okej, riktigt fangirl inlägg men detta är nog det udnerbaraste saken ever!!!!! vad är oddsen att de kommer just till Las Vegas liskom då jag är här!!??? :D :D :D

Min största önskan var dock om min underbara syster var här.... :( Det kommer inte vara samma sak att se de utan henne..... det var min första ångestattack idag.... att hur kan jag se de utan henne.... jag är världens hämskaste syster.. :( (btw, Annis pannis, paket på väg!!! :D)








KÄÄRLEK!!!!! :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0