Första veckan avklarad.

Hur ska man beskriva första veckan! Samtidigt som det har varit mycket skoj så har det funnist jobbiga stunder. Men det har varit så härligt! När man tänker tillbaka. Min uppdatering suger eftersom jag inte har tid. Jag kommer hem runt halv 5 efter tennisen, duschar, gör eventuella läxor, äter middag, kollar på nått avsnitt av nån serie med min värdfamilj och sen sover som en stock! Älskar kören! Det är som Glee! Det är nog mina favoritlektioner!

Igår var jag också på min första fotbollsmatch! Det var skolans första hemmamatch och vi vann! Det var verkligen såå härligt! Stämningen, cheerleadersen, orkestern, maskoten, spelarna! Det som är härligast är att High Schoolfotboll är en stor grej och inte bara bland elever! Utan även föräldrar, gamla studenter, yngre barn som inte går på High School än. Många kommer till matcherna! De filmar matchen och sänder de på TV också tydligen! (Eller de kommer att sända nästa match som är en större match. Inte denna som var igår).

Jag, Jenni och Leah (gillar namnet hihi!) från kören med skolans maskot! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0