1 manad!!! :D

Idag ar det exakt en manad sen jag lamnade mitt underbara hem i Sverige for mitt livs aventyr! Ansalange har det varit underbart!!! Det har funnits vissa saker som fortfarande inte ar helt losta, men det kommer bli awesome!!! Jag har redan skaffat minnen jag kommer ha kvar hela livet. Jag har skaffat vanner jag kommer ha kvar hela livet.

Jag kommer formodligen bo hos en underbar familj! Jag kommer formodligen att fa ga pa den skolan jag ville, dar jag redan kanner folk! Det finns massa folk som ar sa hjalpsamma har!

Ajuste, sa att jag skulle fa tillbaka mina svenska bokstaver idag. Nja, jag kommer stanna har tills torsdag och eftersom det ar sa langt till Hendeson, dar jag bor nu, sa kan jag inte hamta mina saker. Jag har ocksa en kannsla av att da jag aker tillbaka pa torsdag sa kommer jag ocksa bara att hamta mina saker for flytten!!! :D

Hahaha, allt ar bara sa random! Rorigt och random. Berattar allt sen da allt ar fixat!


Kommentarer
Postat av: Frida

åh jag är så glad för din skull.

längtar tills vi kan prata igen, även att de bara var några dagar sedan sist känns det som evigheter.

Det händer så mycket bra för dig som jag vill höra, och händer även saker här borta. :)

Och just de, jag hade en så konstigt dröm i natt om campet, haha.

Imon är det skola för mig, NERVÖS!! vi hörs snart!



fortsätt att vara glad och le hela tiden! <3

2011-08-17 @ 00:19:53
URL: http://fridaisakssonusa.blogg.se/
Postat av: emma

hur lång tid tar det tills man kommer t sin familj när man har kommit till sitt land ? :)

2011-08-17 @ 12:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0