Beslutsångest!

Jag fick ännu en jobbig hemlängtan idag. Fast en mycket mer annorlunda hemlängtan jag inte trodde jag skulle få. Jag fick en saknad efter Danscenter! Jag hör vissa låtar ibland som vi har dansat till, ser kläder som jag tänker "åh, den skulle jag kunna ha på dansen" och så vidare. Min danscenterlängtan kom då min värdpappa, Leland, läste upp min töntiga ansökan (Som de fick nu när jag redan har flyttat in. HAH!). Där skrev jag typ bara hur mycket jag tycker om dans och vill fortsätta då jag är här.

Saken är den att jag har chansen att gå med i dansgruppen i skolan här men av olika (oblservera ordet olika och inte bara en anledning) som jag tror att jag inte vill gå med i den gruppen. Fast samtidigt vill jag verkligen, verkligen fortsätta dansa!

Det är på grund av detta som jag verkligen saknar danscenter. Det är verkligen så underbart. Jag försöker tänka typ, "jaa, men då jag kommer hem kan jag gå tillbaka" Men då tänker jag bara att jag inte klarar av tio månader utan dans! Jag har försökt leta dansstudios i närheten och jag tror de borde ha bra dansstudion i Las Vegas liksom, men änsålänge har jag inte hittat nått som jag verkligen känner verkar kul.


Jag längst till höger, bak i beige. Den korta med toffs. Lol.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilka sorts danser gick du på? :)

2011-08-26 @ 20:43:11
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0