Jag lever!

Nu ar jag hos Solange och jag lever och mar bra nu! Jag ville inte blogga da jag ar nere for jag skriver bara random deppiga saker da, haha!

Jag hade en ganska saker familj pa g, men hon sa nej pga att skolan lag langt bort och hon kunde inte kora mig och skolbussen ingick inte for det lag inte tillrackligt langt bort. Sa nu ar jag tillbaka pa noll. Ibland ar jag ganska irriterad pa EF pga allt detta krangel, men ibland inser jag att det ar sa mycket de kan gora...

Jag har apakul just nu har och har finns det ocksa en kanske familj jag hoppas pa sa jag ska hala tummarna! :D

Jag kommer aterforenas med min dator med mina bokstaver imorgon sa hor av mig imorn med bilder!

Ha det braa alla!! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0