Red Rocks

Efter välkomstfesten igår så tänkte mina värdföräldrar helt random "hey, vi kan köra ner till red rocks!". Jag tycker det är så himla coolt att man helt random kan åka från storstan till ett ställe med total öken! Det är bara ca. en kvart ifrån där vi bor! Så lugnt och härligt. Totalt tyst. Man kan verkligen åka dit och bara ta det lugnt.

Något skojsigt var att jag brast ut då vi började komma ut från stan "ååh vilda kaktusar! Cooolt!!!" Leland började Skratta... Vad? Jag är från Europa! Det växer inte kaktusar vilt lite här o där på marken! Inte där jag har levt i alla fall. :P










Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skoja INTEEEE, jag vill också din lilla grej :( :(

2011-08-29 @ 21:13:01
Postat av: Västerbottenpaj

Riktigt coolt. Älskar Nevada över huvudtaget. Asballt.

2011-08-30 @ 15:19:06
URL: http://www.vasterbottenpaj.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0