Sitter och latar mig.

Bajs bajs bajs! Jag kommer bli så fet! Jag tror jag redan har gått upp i vikt. har inte ställt mig på en våg än, men det skulle vara ett under om jag inte hade det.

Skolan börjar om en och en halv vecka. ush vad jag längtar! Jag ska fråga om jag kan bli en cheerleader. Jag tror att chanserna är små för både det och dans tyvärr. Men om inte ens dans funkar, kör jag pa tennis, för där kommer alla in, haha! Men jag gillar tennis också! har gått på det i ett år.

Aja, angående familjen verkar det funka nu! De fyller i pappren och det verkar inte bli några krångel. Jag har ingen aning om nar jag flyttar, men jag tror att det blir inom loppet av en vecka.

längtar tills jag kan flytta in o känna mig bekväm! :D

Älskar denna låt! helt underbar!!!


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Heeej Lea, fan vad härligt att det verkar lösa sig nu, jag hörde från frida Isaksson att din välkommst familj inte riktigt var som du trodde, så blev riktigt glad när jag läste detta! :D uppdatera snart igen och ha det bäst! Gee Gee Gee Gee Baby Baby! ;)<3

2011-08-19 @ 06:06:45
URL: http://fridainusanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0