Sorry

Förlåt för dålig uppdatering. Det händer inte så mycket här just nu. Jag vill skriva av mig men vill inte att det ska låta otacksamt eller vill att alla hemma ska bli oroliga.

Imorgon ska jag sova över två nätter hos Solange igen. Gud vad jag längtar! Vill flytta in där. Vill bara få en familj och må bra igen! För jag vet kännslan som jag borde känna, och just nu känner jag inte det. Orkar inte vara ensam längre! Vill att skolan ska börja.

Alla säger att det kommer bli bra och jag hoppas innerligt att de har rätt. Familjen är enligt mig nog det viktigaste på året.

Måste fortsätta vara possitiv och tänka att allt kommer att ordna sig.

<3

Kommentarer
Postat av: frida

Det kommer bli bra, jag lovar!

Ha kul imorgon och glöm allt annat för två dagar.

:) <3

2011-08-12 @ 03:13:31
URL: http://fridaisakssonusa.blogg.se/
Postat av: Emma

Precis, allt kommer bli bra! Om du behöver kan du ringa /Skypea /maila eller vad som helst. Tycker det börjar bli dags för skypening snart igen:)

Ha de nu toppen!!

2011-08-13 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0