Galen vecka

Denna vecka var inte helt en rolig vecka. Eller den var vanlig enda tills bara för någon dag sedan. Allt började med ett telefonsamtal från min RC om vi hade en extraplats att ta emot en utbytesstudent eftersom en killutbytestudent från min skola har blivit bort placerad från sin familj, som går på Cimarron. Jag blev genast intresseras av händelsen eftersom det finns bara två killutbytesstudenter på min skola och jag är ganska nära båda!
Så idag fick vi reda på var det egentligen hände d.v.s så blev Flo bort placerad av olika anledningar och om de inte hittar en familj till honom i området kommer han att behöva byta skola.

Sen så är det som får mig att bli ledsen mest av allt är att min finfina vän Tyrell, som alltid var glad o rolig och påminner så mycket om Kurt från Glee på många vis, han som vaknade tre på morgonen på min födelsedag för att baka brownies till mig, kommer flytta på måndag till Oklahoma och jag fick reda på detta idag efter skolan!!! Så förmodligen kommer jag inte ens att ha chansen att säga hej då till honom! Jag blev riktigt chockad för han var i skolan idag och först av allt så sa han ingenting till mig om det och sen så lät han som vanligt och verkade inte alls annorlunda. ush! Jag kommer sakna honom!

Sen är det andra saker som har hänt denna vecka, jag bröt en vänskap med en av mina amerikanska vänner som egentligen inte har varit min vän på några månader, men vissa saker gjorde att denna vecka så blev det så att nej, vi kommer förmodligen inte ens att säga hej till varandra i skolan längre. Lite synd, för jag hatar då folk får mig att känna som att jag har gjort någonting fel då det helt klart inte var jag! Jaja, har lärt mig en läxa om vilka man kan lita på och vilka inte. Jag är inte ledsen för det dock så mycket, mest lite smått irriterad, men inget annat.

Sen så pratade jag med min counselor, äntligen, om att byta biologi! Hon sa att hon ska göra sitt bästa. Hoppas, hoppas på att hon lyckas!

En liten nackdel med att skolan är så stor är att det finns vissa människor som man aldrig ser. Jag har pratat med en person två gånger på hela terminen och jag har inte sätt människan en enda gång sen dess! Det får mig att bli ledsen eftersom jag vill verkligen prata med människan igen! Just nu har jag hoppet upp om att om jag byter mina lektioner så kanske, kanske så hamnar jag i samma lektion eller åtminstone springer på personen? Suck!

Idag efter skolan så gick alla utbytesstudenter i skolan till Minchies, ett av yoghurtställena, tyvärr så var inte Flo med, men de andra 7 var med, och vi hade så många roliga diskussioner. Underbara gäng! ^^


Jag och Tyrell från körens pengarinsamlingsbiltvätt i september (därrför den färgglada t-shirten ifall någon skulle påpeka det, hihi). Mycket flumflum bild... ;)

Jag kommer sakna honom :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0