Sista veckan innan jullovet!

Jaa, ush vad underbart det känns att vara så nära lovet! Men såklart så sätter alla allt sista veckan! jag menar, det är hur enkelt som helst, men det tar tid att göra. Plus alla projekt så har jag tå körkonserter denna vecka också. en imorgon och en på torsdag! Det ska bli kul, dock var jag mer förberedd inför förra konserten, men jag har tre fler låtar som jag ska kunna till denna. (sammanlagt 9 låtar till denna konsert alltså). Sen så har jag två teckningar (jupp, teckningar) till US history som jag ska göra, jag sa bugga en cell för biologin, matte test på torsdag, och mitt i allt så vil jag bara sova för jag är alltid så så trött under veckan. Det är inte mänskligt att gå upp innan klockan 6 varje morgon!

Plus så är min motivation på noll. Det enda som motiverar mig nu för att få bra betyg är att jag ska bli inbjuden till studentfrukosten igen. tröts att jag har toppbetyg så känner jag inte att jag lär mig nått, plus så räknas inte detta år i vilket fall, så varför ska jag försöka, tänker min hjärna.

Det var Track and field möte idag. Det var många som kom! Speciellt jämfört med tennisen där vi var vad, runt 20 pers? Här var det minst 50 pers! Tränarna verkar riktigt hårda. Två timmar, fyra dagar i veckan är förmodligen exakt vad jag behöver, haha! Det kommer bli intressant hur jag kämpar mig igenom det, haha! Om jag klagar på att jag är trött och inte orkar göra mina läxor nu, vill jag veta hur det kommer bli, speciellt då jag ska byta till en biologi som förmodligen kommer bli svårare.

Gårdagen var riktigt sorglig utan Tyrell. Det var så tomt och det är så konstigt att han inte är där! Leah sa, och jag har också tänkt det, att det känns verklgigen som att han har dött! Det gick så fort att han bara helt plötsligt försvann! Skillnaden är såklart att man kan hålla kontakten, men såklart så är det inte samma sak.

Jaja, klockan är snart 9 på kvällen. Jag är trött, massa läxor jag inte har gjort, men jag ska gå och sova för jag är död och imorgon är det massa kör efter skolan jag måste ta tag i! ;)


Jag och Yufei i Bonnie Springs i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0