Bilder jag har lovat men kom aldrig upp!

Okej, så nu har jag fått massa bilder från min fina värdmamma från olika händelser på sistonne, yeeyy! Så här kommer massa fina bilder!


Körkonserten för några veckor sen. Våra långkänningar är skolans färg, wiee! ;)


Kan ni se mig?


Detta var vår s.k. "float" till homecoming matchen. Jag hann inte byta om, så jag står där med min kör långklänning. En rolig historia: Ser ni oranga pelarna på toppen? när vi körde runt där så faller den oranga pelaren rakt på mitt huvud mitt framför halva skolan. Väldigt lol!


Gillar denna bild. Jennie målade mina naglar som candy corn också!







I söndags så åkte jag och min värdfamilj, lite oplanerat för min del, till en nationalpark någon timma utanför stan med bil. Det var hur fint som helst, fast jag kom från en sleepover och var i det jag vaknade upp i - myskläder! ;) Men hur skoj som helst med en roadtrip!
Jag gillar verkligen min fina värdfamilj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0