International Hug an Exchangestudent Day

Hihi, man har lite fördelar att ha en värdpappa som är ens lärare. Det var inte såå många som visste om denna roliga lilla dag, men då ens värdpappa nämner det för hela klassen får man automatiskt massa kramar... och några lite mer våldsamma kramar, haha!

Annars så har mina dagar varit som vanligt, sitter på biologin och undrar vad jag gör där och oroar mig för att jag kommer bli helt hjärndöd efter i år för saker vi lär oss där lärde jag mig i sexan! resten av lektionerna är bra, målningen är underbar, sitter och lyssnar på musik och målar och småpratar, önskar att den lektionen var längre. Imorgon blir det som en fredag ör det bli låååånghelg!!! Jag ska förmodligen till en Airshow på lördag. Har pratar med några om att gå till Chinatown i helgen också, men det är inte säkert.

I helgen så var Frida i Las Vegas! Det var hur underbart som helst att se henne igen! Det kändes inte som att jag inte hade sätt henne på mer än tre månader! Så konstigt det här med tiden! innan jag ens vet ordet av det så har året flygit iväg, hihi! Jaja, vi gjorde det som tonåringar oftast gör på strippen: går runt i Fashion Show Mall, närmare bestämt forever 21 och shoppar, haha! Jag gjorde min första fotobås fotto också! Ni vet, sån där remsa som i filmer, yeeyy! ;) Vi ses snart igen Frida!!



Kommentarer
Postat av: Frida

jättekul att se dig igen!

och JA, vi ses snart!!

2011-11-10 @ 18:48:12
URL: http://fridaisakssonusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0