Kallt i öknen!

Okej, jag bor i Sverige, jag borde inte klaga på att det är superkallt då det är 12 grader ute... men värmen är inte på inomhus än och jag har en tendens att frysa jättemycket! Så just nu sitter jag och sörplar på Starbucks. Upptäckte en hur god drink som helst, Caramel Apple någonting! Det är varm äppeljuice med karamell (duh) och vispgrädde, mmm! Värmer mig för en liten stund.

Plus så sa de faktiskt att det skulle vara VARMT i Las Vegas! Så då jag packade jag med mig EN tjocktröja. Inte ens mina myssockor kom med eller annat varmt! Haha! Jaja, bara en anledning att införskaffa myskläder. Överväger en kigurumi, om jag hittar en, wiie!! (Mysdräkt i form av djur) :P

Annars så städar jag lite, ska göra min matteläxa och öva lite på vocab till engelskaprovet nästa vecka och kollar lite på K-pop. Verkligen en avslappnande dag! Jag inte haft en sådan på flera veckor!!!

På tal om K-pop! Kollade någon på EMA? Såg ni att BIGBANG vann Worldwide Act!!! Jag var så stolt! Satt och kollade på den live på nätet medan jag skypeade med Anna, hihi! Mys, mys!


Yumm.. ^^

Jag har fortfarande inte helt förstått att jag kommer se mina älskade live! De känns inte verkliga helt enkelt. Skum känsla... På något sätt tänkte jag i början att det kanske inte stämmer, att de kommer avboka allt. Jag vet inte varför... Men det är massa skoj som tyder på att joo, de kommer visst. Vi kan börja med att borgmästaren i Las Vegas har utnämnt den 25e november 2011 till en officiell K-pop master dag! Haha! Lite flummigt, men ändå skoj! :D Kan inte förklara huur mycket jag längtar till den 25e och 26e!!! Bara 19 dagar kvar!!! :D


Här är intygan, haha (källa: K-popmaster, facebook)



När jag sätter mig och kollar på massa flummklipp blir jag helt hyper innombords! Jag sitter seriöst och fangirlar åt dåligt filmade fancams! Kommer jag att fysiskt att klara av en konsert? Jag tror jag kommer spendera hela kvällen i tårar eller så svimmar jag av... hmm...

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0