Långhelg!

Denna helg var återigen en fyra dagars helg! Underbart! På torsdagen så gjorde jag inte så mycket. Jag åkte över till Antonia, en annan utbytesstudent från en annan skola och vi kollade på film, det var mysigt! På fredagen åkte jag och Yufei ner till Chinatown! Det var faktiskt inte så mycket skoj som jag trodde, förutom k-popaffären ofc., haha! Det fanns några coola restauranger, men jag kände inte för att äta på något av de ställena just då. Istället så köpte jag en koreansk tidning med 2 posters!

Så mycket om det! så sov Y och Solange över den dagen och dagen efter åkte vi ner till The Air Show! Det var höftigt att se. mycket högjudt också! Det var faktiskt en riktigt varm dag till skillnad på vad det var innan!

Igår så var jag och min värdfamilj på The Blue Man Group eftersom vi fick gratis biljetter! Så många fördelar med att bo i Las Vegas! :D Det var riktigt kul! Jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig så det var skoj! Dock så kom jag hem så "sent" med tanke på att jag hade skola idag, men jag var förvånansvärt inte så trött idag!

Idag var en mycket skoj dag (bortsett från att jag var nere hela första början.. skyller på min riktigt dåliga biologilektion.. ska nog byta någon gång...)! Idag är det första dagen jag kan säga att nästa vecka så ska jag se massa K-pop Live!!







Haha! Mårker bara nu, kolla människan på flygplanet! LooL!



Det var inte lätt att ta kort på flygplanen kan jag säga! ;)


Jaa.. Dålig imitation kanske ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0